" If you wanna be sombody, If you wanna go somewhere. You better wake up and pay attantion!"

2011. augusztus 25., csütörtök

Hogy miért nem haladok?

Nagy "beruházásba" vágtam a fejszém. Már régóta nyavalygok egy bringa után. Olyan jó lenne reggel -a sok unott képű ember nézegetése helyett a buszon- bringázni a munkahelyre. Szóval most castingolok. Megnéztem már rengeteget, lamentáltam, hogy használtat vagy újat. Most talán megtaláltam a nekem valót. Csini kis ezüst színű városi kerékpár. Még persze vívódom, hogy mi is legyen-persze nem is én lennék. Tipikus mérleg. Biztos, hogy jól döntök hogy ezt és nem a másikat? Ne legyetek mérlegek, néha idegőrlő már saját magamnak is, a hős szerelmes, mindenhova velem tartó és segítő páromról már nem is beszélve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése